فصل اول و دوم کتاب حماسه مرلین

سلام بر همه دوستداران مرلین. برای اولین پستم فصل اول و دوم کتاب تپه های تو خالی (حماسه مرلین) نوشته مری استوارت با ترجمه اکبر میر مطهر رو براتون میذارم امیدوارم خوشتون بیاد. 




 

                                              



                                                  برای دانلود اینجا کلیک کنید


               اگه نظرات زیاد باشه فصلای بعدی رو هم میذارم.

نظرات 5 + ارسال نظر
AV شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 14:32

ما که همیشه ی خدا قدردان بوده و هستیم! ;)
اگه به قول خودت از این کتابا باشه که گیر نمی آد، گذاشتنش مانع قانون کپی رایت و اینا نمی شه! حوصله هم که مطمئنا هست وقتی عزم درست کردن این وبلاگ پشتش بوده :)
:-انتظار برای فصل های بعدی...
فیلم مرلین هم صد در صد برای جلب خواننده ها مرلین رو هم سن آرتور کرده...

همینطوره که تو میگی دوست عزیز.فردا فصل سه رو میذارم به احتمال زیاد. راستی اگه همینجوری پیش بره.ینی تعداد نظرات انقدر کمو تعداد دانلودها هم سه برابر اون باشه.ایمیل کسایی که کتابو میخوانو واقعا قدرشو میدونن مثه تو رو میگیرمو فصلای بعدی رو واستون ایمیل میکنم.دیگه هم آپ نمیکنم وبلاگو.البته اگه اینطوری پیش بره.

افق پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 18:39 http://vampire-library.blogfa.com

سلام
من هم شما رو لینک کردم :) به 5 فصل رسید خبرم کنید اخه خواننده های وبلاگ من خیلی کم ظاقت هستن

سلام.ممنون دوست عزیز که سر زدین.چشم.حتما خبرتون میکنم.ولی اگه زحمت نمیشه به خواننده هاتون اطلاع بدین که برای دریافت فصلا به این وبلاگ بیان.

Avi پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 18:24

سلام بر دوستم خوبم گاندلف سپید!
آقا من خیلی منتظر این کتاب بودم از زمانی که وعده ش رو داده بودی!
کلا خیلی رمان خوبه! حالا در مورد مرلین باشه که خیلی بهتر!
فصل 1و 2 ش رو خوندم. خوب بود...
ولی ای کاش فصل های بیشتری می ذاشتی... معمولا رمان ها فصل های اولشون کمی خسته کنندست تا خواننده تو مسیر داستان بیفته...
خلاصه این که منتظر فصل های بعدی هستم ;)
+راستی تو این کتاب شخصیت ها مشابه فیلم مرلین نبودن... واسم عجیب بود!
گایوس مثلا شده بود گایدر یا همچین چیزی... اتفاقات هم اصلا شبیه فیلم نبود تو این دو فصل اول! مثلا تو فیلم اوتر اصلا نمی دونست که مرلین جادو داره... ولی اینجا برعکسه و مرلین به اوتر کمک هم می کنه! شما نمی دونی کدوماش درست تره؟! یعنی افسانه ی آرتور به این کتاب نزدیک تره یا به فیلمی که دیدیم؟

سلام بر آوی جون.ممنون که سر زدی. والا چی بگم واسه کم گذاشتن فصلا سه دلیل داشتم اول اینکه حوصله ندارم.دوم اینکه قدرشو بدونید.سوم اینکه قدر منم بدونید. ولی جدا از شوخی کم گذاشتم تا اگه یه روزی سرو کله ناشر یا مترجمش پیدا شد حداقل زنده بمونم. ولی به ریش مرلین قسم هرجوری که شده بقیشم براتون میذارم. در مورد اسما هم گایدریا معادل لاتین گایوسه.گایوس یه اسم کاملا سلتیکه.در مورد شخصیتها هم باید بهت بگم انتظار ظاهر شدن شوالیه های میزگردو گوئنو... نداشته باش چون اونا تو کتاب سوم این مجموعه یعنی کتاب آخرش به داستان اضافه میشن. و در مورد صحت کدوم داستان.به نظر من این نزدیکتره به واقعیت.حقیقتش قبل این فیلم من هیچوقت نشنیده بودم که آرتورو مرلین هم سن باشن.راستی تو این کتاب اگه دقت کرده باشی آرتور پسرعموی مرلینه.منتظر فصلای بعدی باش دوست گلم.
به امید دیدار.

boo پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 02:34 http://www.mmmmmerlin.blogfa.com

مرسیییییییییی فصل های بعد رو هم بذار اگه خواستی وبلاگ من خم بیا راجع به مرلینه:
www.mmmmmerlin.blogfa.com

حتما عزیزم.منتظر فصلای بعدی باش.

الهه چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 19:02 http://merlin-rtor.mihanblog.com/

کتاب قشنگیه ؟
به دانلود می ارزه ؟
من خودم فیلمو ترجیح میدم به رمان ...
اگه رمان قشنگیه و ارزش داره وقتمو پاش بزارم بگید دانلود کنم
ممنونم

انقدر قشنگ که فیلمو از چشتون میندازه.حتما دانلود کنینو به بقیه هم خبر بدین لطفا.این کتاب تو بازار تقریبا نایابه.منم هیچ سودی از به اشتراک گذاشتنش نمیبرم.فقط میخواستم شما هم ازش بهره ببرین.
ممنون که سر زدین وبلاگتونو لینک کردم.ممنون میشم شما هم وبلاگمو لینک کنین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.