فصل سوم کتاب حماسه مرلین

سلام بر دوستان عزیز.امروز فصل سوم کتاب رو براتون میذارم.امیدوارم ازش لذت ببرین.در ضمن خواهشا نظر فراموش نشه تا هم قوت قلبی باشه برا من هم بدونم ازش خوشتون اومده یا نه.
                                                                




برای دانلود اینجا کلیک کنید.
نظرات 9 + ارسال نظر
مهتا سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 12:09 http://kodkhooneh.blogfa.com

سلام...ب نظر ، نظری ک دادم طولانیه ولی تا تهشو بخون...
وب خوجلی داری...اگه خواستی از اینی که هست خوجل تر بشه بیا ب وب من و کد حباب یا قلب یا ساعت یا....اصلا کد هر چی رو ک خواستی برای خوجل تر شدن وبت سفارش بده...حالا اگه میپرسی هزینه اش چ قدره؟ باید بگم رایگانه...اگه میپرسی کدش دانلودیه؟باید بگم نه...ولی عوض کدی ک بهت میدم میخوام ک منو لینک کنی یا اینکه برای هر سفارشت ی مشتری دیگه برام بیاری...وب من یکی از ارزون ترین وب های سفارشیه و با سرعت تمام جواب سفارشت رو میگیری...ولی رفیق نیمه راه نباش...
منتظرما...

لینک شدین دوست گرامی.شما هم وب قشنگی دارین

اوریل سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 09:34

لطف دارین شما.

AV دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 10:59

منظورم این نبود که بی کاری...
آقا کنایه بود از دست روی دست گذاشتن و کاری نکردن;)
سپاس از فعالیت دوباره!

آخه نه که تو خیلی رکی (همه چیو رکو پوست کنده میگی) فک کردم اینم جدی گفتی
خواهش میکنم.فردا فصل چهارو پنجو باهم میذارم به امید خدا.

AV یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 09:56

دوست عزیز نباید انتظار داشته باشی که وبلاگی که حتی یک ماه هم نیست شروع به کار نکرده هوار تا نظر بخوره!
شما فعالیت کن... خواننده ها خودشون جذب می شن!
اگه بخوای این طوری بشینی یک گوشه که همین خواننده های الان وبلاگت رو هم از دست میدی!

بابا تعداد دانلودا رو نگاه کن. 52 نفر دانلود کردن اونوقت فقط 4 نفر به خودشون زحمت دادن نظر بدن.همه که مثه شما نیستن بعضیا تا وقتی زور بالا سرشون نباشه نظر نمیدن.بعدشم من که یه گوشه ننشستم.ینی انقد بیکارم؟؟؟ ولی بازم اشکال نداره.چشم فعالیت میکنم دوباره.

boo جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 14:38 http://mmmmmerlin.blogfa.com

باشه برات می فرستم

دست گلت درد نکنه

boo پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 18:01 http://mmmmmrrlin.blogfa.com

عزیزم من ایمیل دارم ،جمیل ندارم اگه ایمیل داری ادرسشو بده برات لفرستم

مگه نمیتونی بفرستیش به جیمیل؟فرق نمیکنه بابا.

boo چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 11:09 http://mmmmmerlin.blogfa .com

عالی بود
راستی من تو رو تو مرلینی ها عضو کردم فقط بگو تو وبلاگت نظر خصوصی چطوری میشه گذاشت چون من می خوام رمز مطالب رمز دار رو برات بفرستم

فک کنم نمیشه نظر خصوصی فرستاد.اشکالی نداره بفرست به ایمیلم:septaurora1@gmail.com

AV سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 10:17

خوندمش!
مرسی!
فقط کلن به نظرم ترجمش روون نیست اصلن!
بعضی جاهارو دو سه بار باید بخونم ببینم منظورش چی بوده!
:-منتظر فصل بعد!

آره زیاد روون نیس.منم ازت ممنونم.

الهه دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 16:01 http://merlin-rtor.mihanblog.com/

لینک شدین
ممنون از سایت زیباااااااااااتون

منم از شما ممنونم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.